بیمار با 5.4 کراتینین ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمار با 5.4 کراتینین ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه

بیمار با 5.4 کراتینین ممکن است برای بهبود بیماران مبتلا به بیماری کلیوی عملکرد RenalPara، دشوار است برای بهبود عملکرد کلیه به ویژه در بیماران با نارسایی شدید کلیوی، اما این بدان معنا نیست که شما هیچ شانسی برای بهبود است.

در درمانگاه، کراتینین 5.4 است در مرحله 4 بیماری renal.En این مرحله، بیمار نسبتا کلیه های آسیب دیده، اگر درمان نشود، این بیماری در حال سقوط در اورمی (شناخته شده به عنوان مرحله نهایی بیماری کلیوی ) به سرعت.

با این حال، کراتینین 5.4 است در مراحل اولیه از مرحله 4، بنابراین برخی از عملکرد کلیه را نمی خواهد نکروز totalmente.Así اگر بیمار می تواند از این فرصت برای درمان منظم وجود دارد، عملکرد کلیوی می تواند برخی خاص بهبود یافته است.

آیا بیمار با کراتینین 5.4 ممکن است برای بهبود عملکرد کلیه.

میکرو - چینی Osmotherapy پزشکی شناخته شده به عنوان یکی از طب چینی، اثر قابل توجهی از بهبود عملکرد renal.Con کمک از این درمان، افراد با سطح کراتینین 5.4 ممکن است فرصتی برای جلوگیری از دیالیز است.

چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی osmoerapia عملکرد کلیه را بهبود بخشد؟

در این روش درمانی دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد - ضد - التهاب، ترومبوز، ضد - لخته شدن و گسترش عروق sanguíneos.Por این چهار تابع می تواند نه تنها محافظت از کلیه ها از reaming آسیب بیشتر، اما همچنین می تواند کلیه ها آسیب دیده تعمیر بنابراین به منظور بهبود عملکرد کلیه است.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، می توانید یک پیام را ترک و یا یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال کنید، ما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: